Discharge

För mycket att göra och ta igen, jag blir alldeles för lätt stressad. Jag har väl iofs mig själv att skylla, har inte orkat det jag borde ha gjort. Alla dessa borde, måste och ska -.- Det är nackdelen med skolan, bara för att du går hem från skolan betyder det inte att man är ledig. Man är praktiskt taget aldrig ledig, det stressar iaf mig. Jobbet är bättre på det viset att man jobbar, kommer hem och är ledig. Ja, iaf när man är schemalagd.

Juju...
Imon åker papi till Norge :'/ Jag har inte hunnit umgås med han p.g.a. förkylningen och nu alla skolsaker som måste göras. Tror ni det känns bra, näeh juste... Måste ta paus från alla glosor, har huvudvärk. Latinglosor - hjärta och lungor och blodkärl samt medicinsk engelska. Engelskan går bäst, endast 1 glosa av 33 som vägrar fastna. Ganska bra jobbat på 2 försök ändå : ) Latinet är det värre med 11 rätt av 27, iofs efter första försöket men...

Ingen idé att hoppas att denna veckan kommer vara lugn, jag som behöver lugn!
Imon måste jag läsa ut 2 tjocka böcker om stress och få ner 300-tals sidors information till arbetet. På torsdag är det prov i sjukdomsklassifikation och diagnostisering, på fredag och i helgen måste jag ta igen 7 kapitel personaladministration med en MASSA tillhörande frågor. Då kan vi börja säga att vi är ikapp igen. S-u-uu-ck!



Hur ska man orka med allt, hur blir man Wonder Woman?

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0