Update : Car


Har varit inne och beställt en del godis till bilen och letar efter mer nu. Förra året blev inte så mycket gjort, iom att man pluggar och så... Men nu börjar jag ju jobba igen så då kan vi lägga lite mer på honom. Känns gott att finlira mest nu, vill att han ska vara clean och hålla skicket så fint som det är nu =) När det är dags för nästa bil ska han vara klar, så kan jag lägga fokus till 110% på nästa bil, som kommer vara min åretrunt kärra :)

* Iår ska fokus ligga på att göra en totalrenovering av bromssystemet, allt ska köpas nytt och bytas. Nya bromsok, nya skivor, nya belägg, nya stålomspunna bromsslangar, nya bromssköldar, nya nav, nya skruvar etc. etc. Allt Volvo original utom skivorna som kommer vara från Brembo och de stålomspunna bromsslangarna som kommer vara Goodridge eller HEL ^^

* Sedan blir det nya fälgar och däck iår, en rejäl update!

* Sedan har jag köpt nya lyktor som ska få en klarglaslook och vara till mina USA-blinkers.

* Sedan ska de nya bakljusen på.

* Tona rutorna

* Diteca

* Sätta på de lösa grejer som ligger

Det är det viktigast iår, sedan får vi se om jag har råd att lacka alla lösa delar som ligger och lacka om vissa delar av bilen. Vi får helt enkelt se hur mycket som hinns med : ) Men jag känner mig optimistisk!


Iår är det mer fokus på dig ♥

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0