Unfit

Phew, märks att man inte tränat rejält på ett tag, haha! Mina ben är som spaghetti efter drygt 2 timmar på cykeln i backig terräng ;) Men fick iaf köpt med mig lite småsaker som jag tänkt på ett tag :)
Annars?
Vad är standard de söndagar H inte är hemma? Jo, söndagsmat hos mami Idag blev det rostasfilé med världens bästaste sås (bara mami som kan göra den :D) kokta grönsaker och potatis. Fick till och med en liten lunchlåda till skolan, hon tänker då på en sötnosen ^^,
JamJam ;D
Så glad att hon blev bättre med de nya medicinerna och lite vila, är så orolig för att det ska hända henne eller papi ngt "/


Weell, borde få hem ett underbart paket imon eller på tisdag ;P Sedan funderar jag på en liten beställning från mitt favvoplejs, har lagt till en potent varukorg i savelistan där :D Nä, klockan går... Jag har läst alla daylies, kollat om "våran" lägenhet kommit ut på annons än ;), kollat och drömt om både muskelbilar och BMW's och ögonshoppat, haha xD Så nu blir det att tina en B&J Half Baked och hoppa ner och lira världens just nu bästa spel: Dead Rising 2!

Puss på skinkan xD


Tillägnad mami för att vi pratade om den förut. Älskar denna låten

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0