Under the bonnet

Uhuu, idag var en pissig dag i skolan, satt och slet håret med den där förbenade C-uppsatsen jag skulle opponera på. Den bruden som skrev den kan ju bara inte fått godkänt -.- Men nu är den dropboxad och klar, gud vad gött att vara av med den uppgiften :D Nu är det bara slutklämmen på PAM kvar och den skriver jag i nästa vecka, sedan ska jag göra animeringarna på min grupps PPT och lämna in en PPT-mall samt skriva en massa på examensarbetet. Hey-ho-lets go ^^

Idag kommer H och vovven hem och imorgon kommer missy på besök och slaggar över till lördag :D Bra helg med andra ord! Nä, nu dänger jag på bra musik och kör igång med disken och så.

Ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Vad är nästa planerade köp då? :)

Det är en 320 vi har, dock bara en bil som vi använder under vintern. Känner jag min kille rätt blir det nåt roligt till sommaren istället :) så biltokig som han är :P



Hoppas du har haft en fin dag!

Kram

2012-02-16 @ 17:31:46
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0