Tudeluu

Vakeen, hur gött med sovmorgon på en skala?! Mucho!
Fick inte tag på H igår kväll, men så kom jag på att hans chef skulle ställa till med kalas, dels för att hans fru är bortrest och dels för att han är stolt över sina anställda och att det går så jäkla bra för företaget. Så jag gick och lade mig med ett smil. Ringde H nu när jag gick upp (11.30-ish), ingen svarade ;) Då var nog festen fin ;D Sedan ringde det alldeles för ngn minut sedan upp en svag karl ;)

Humm, underbart väder idag iaf! Solen lyser så vackert och snön ligger vit och fluffig, dock har det snöat ännu mer. Jag vill inte ha en repris av förra vintern. Kunde ju knappt få ut bilen ur vinterförvaringen i april liksom... Idag blir det inte mycket gjort, ska ha en avstressad fin lördag. Litet plock och städ till hög musik, laga lite mat typ ta en sväng ut och kirra en film till kvällen.




Vackra Audrey, så rätt!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0