The blackness

Var tvungen att vila en stund förut, men nu är jag uppe och hoppar igen ;) Håller på att laga mat, idag blir det kycklingfilé i ugn med potatisklyftor och världens godate aoli :) Köpte även en A&W Rootbeer för att riktigt lyxa till det. Har ju ÄNTLIGEN hittat någon som säljer det häromkring, älskade Kvantum ^^ Dricka är stora lasten i livet tror jag...

Känner dock att huvudet inte är med, så jag får ta en omgång värktabletter till -.- Hu-uh! Vill bara ut och sladda, men ingen RWD-bil hemma. Det får vi väl ordna när jobbandet börjar igen. Nä nu ska jag lägga disken i blöt och pyssla med det när jag käkat!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0