Soo damn tired

Jag dör, jag avlider...
Dra mig baklänges, dog en stund i soffan, vaknade nyss. BANG där försvann nästan 3 timmar -.- Så nu har jag tagit mina tabletter och ska strax lägga mig igen, tror jag behöver det, typ... Det är lite mycket i skolan nu såhär innan examen, hehe...

Hade iaf en rolig men tung skoldag idag. Favoritläraren fyller jämn när vi är "lediga" på sportlovet så vi hade skramlat ihop pengar och köpt en lyxig korg med delikatesser och en flaska vin. Sedan hade en klasskamrat gjort det vackraste kort man kan föreställa sig som vi alla fick skriva en kråka på ^^ Han blev rörd och jätteglad och innan vi gick hem så sade han att vi var en av de bästa klasser han haft, han brukar komma till oss med huvudvärk, men efter att ha haft oss i 3 timmar brukar värken vara borta. Bra betyg, hehe!

Näe... Coma - Comatis, nu lägger jag mig!


Oh, vintage baby


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0