Shock

Eftersom H jobbar denna alla hjärtans dag så är det inte så mycket firande för min del. Skall ta en portion hemkokt smultrongele framför teven strax. Men kunde inte låta bli att tänka på ett år när jag och H firade alla hjärtans dag i Göteborg på Hotell Avalon mitt inne i stan. Det var en övveraskning jag sällan glömmer, vilket hotellrum! Egen balkong rätt ut mot staden, badkar där man kunde ligga och se ut över stan ♥ Frukosten dagen efter var supermysig, chic storstadskänsla ♥ Jag lovade mig själv att någon mer gång ska jag bo på Avalon. Så tänkte att jag skulle kolla upp vad det kostade att bo där, typ på min födelsedag, men så såg jag vad vårat rum skulle komma att kosta->

Wooot?! Nog för att det var gött på rummet och så, men inte för så typ 10.000 ;)
Men sedan när jag kollade på hotellpriser idag tills imorgon så låg det bara på typ 2600/natt.
Så för typ 10.000 kanske kungen ska sova där då eller så kände de på sig att det var min födelsedag ;P Men nästa gång vi ska bo där ska vi göra det så man kan utnyttja den supercoola swimmingpoolen på taket :D


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0