Movienights

Glömde säga att vi hyrde 3 fett bra filmer förra helgen, eller ja vi hann bara se 2 av dem ;) Den tredje skall jag glutta på nu, för nu har jag gjort mina sysslor för idag : )

Den första vi såg var: Killer Elite med favvisen Jason Statham. Ruskigt jäkla spännande och bra film! Verkligen my cup of tea ^^

Den andra var Colombiana, den var soso men inget jag skulle rekommendera... Funkade iaf.

Den tredje som jag ska se nu är: Abduction med Taylor Lautner.
Det började med gåshud när jag startar upp för att se filmreklamen innan och vad dyker upp: Twilight Breaking Dawn Part 1... Whoa, fick chills och blev typ tårögd... Hyrpremiär är den 14 mars, då SKA jag se den! Så jäkla cracking att behöva vänta så länge, den verkade redigt bra... Sista delen SKA bara ses på bio.PUNKT!
Filmvareja!

Ciao!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0