Home sweet home

Nu är jag hemma från skolan och det är HEELG! Hade föreläsning idag, kom 3 kvinnor från ekonomi och personalavdelningen och pratade om sin verksamhet. Det blev lite fixering vid lönerna kan man säga, en del klasskamrater är så fixerade vid detta med lönerna... Det löser sig om man inte stressar upp sig över det känns det som. Jaja, gick och handlade mat inför helgen samt lite gott. Denna helgen ska jag ta det SOFT. Det blir lite läxor, men bara när lusten faller på. Är ensam denna helgen med, H är tvungen att jobba och producera nu medan vädret är som det är och det är jag helt på det klara med. Men då kan jag passa på att pyssla med saker hemma och sådant som inte blivit gjort under veckan av olika anledningar.

Men eftersom "den där" tiden på månaden börjat så känner jag mig halvdöd och har fruktansvärt ont. Så det blir dubbel dos värktabletter och sedan har jag fått instruktioner av Missy: "Lyssna på Solkräm med Rikard Wolff om och om igen tills det han säger går in." Så det är vad jag planerar för stunden iaf ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0