Headache

Jag har idag presenterats för huvudvärken från helvetet! Tror ni att jag hade lust att åka till skolan, stå inför hela klassen och köra en PPT-press? NÄ! Men nu är det gjort och vi har inte den där ****** mer <3
Nu är det bara latinförhör och film kvar. Filmen vi ser på MDE är Sicko. Ska bli kul att diskutera den sedan, haha... Nu sitter jag och chillar med h ä r l i g musik i öronen, Mustasch, the Bombettes, Europe och Rihanna <3 Utan musik hade jag nog fan avlidit, hehe ;) Efter skolan idag ska jag hem och pyssla, inga läxor, ingenting! Fatta hur skönt! Sedan blir det nog i vanlig ordning lite DR2, beroendeframkallande som tusan. Har nog spelat det lite väl mycket kanske, drömmer om zombies på nätterna, men istället för att Frank så är jag huvudpersonen LOL!




2 pics från världens roligaste spel :P Bild nr 1 är på spelets typ coolaste "vapen" man kan bygga ihop. Sedan pratar den med Steven Hawking röst xD Bild nr 2 är huvudkaraktären iklädd samma typ av huvudbonad som jag har på min :) Sjukt snyggt ju ;P


Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

tack så hemskt mycket <3

lite kul att man ens hamnade på denna bloggbana, var ju meningen att skapa en fotoblogg egentligen :D Men intressant hur små knyck livet kan ge en i en helt annan riktning än vad man någonsin kunnat tro, bara njuta och följa med på färden :)



Skönt att höra du känner lättnad nu. De är ju de bästa med allt när de är något, de är otroligt tufft just då men så himla skönt när de är över.

Finns ju ett citat som går

"varför slår du huvudet i väggen? - jo för det är så skönt att sluta"

Stämmer så väl in ibland, man måste genomlida vissa saker men man vet att de är värt de när de väl är över :)



Mysigt att dom kommer hem, vad har ni för hund?

2012-02-29 @ 14:33:19
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: veronica

sv: Jag gillar också bakpartiet på m3an :D den är lite fläskig.

Jodå den har varit helt okej, lugn och skön.

Hur har din vecka varit? :)

Kram

2012-02-29 @ 16:54:29
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Åh! Vad underbart :D

2012-03-01 @ 22:16:58
URL: http://milinova.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0