Gorgeous

Har suttit den senaste timmen och kikat igenom alla sparade länkar på datorn, rensat lite. Då fastnade jag med att gå igenom mer och djupare om vad som ska göras med min bil. Så nu har jag skrivit ner beställningsnummer på delarna, räknat lite och planerat. Så får vi se framöver hur jag gör :) Ska gå in på Volvo och prata med dem framöver iaf. Ska bli roligt att se sedan när man börjar byta mer och mer på den! Pratade med H förut om vad jag ska köpa för nästa bil, kom in på cabbar. Hade varit skoj som fan att köra turbo cab :D Men jag vet inte, svåra val! Jag vet bara att det blir en Volvo till ;)

Nu har klockan sprungit iväg och det är strax dax att slänga huvudet på kudden :) Tänker redan på nästa vecka kommer det en MASSA skoj på posten, flera kg skoj :D Sedan kommer mina 2♥ hem till helgen, äntligen :) Då blire kalasmys till 110% Åhåå, goodie-goodie.

Najt, najt!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0