Going, going, gone

Hemma!
Gick ganska bra i skolan idag trots lite sömn och så. Denna nya kursen var bättre än den förra, lärarn fixade detta ämnet lite bättre? Iofs var detta bara första lektionen, så jag ropar inte hej ;)

Har handlat idag med, kunde inte låta bli att köpa beef jerky när jag såg det i affären. Så till kvälls blir det eko cola och beef jerky tillsammans med lite DR2, müsigt! Sitter nu och ögonshoppar mer, det blir en storslam med vår/sommakläder tror jag. Mycket snyggt inne nu, sånt gillas av mig, men inte av lommeboken ;P Jaja, man lever ju bara en gång så man måste unna sig saker om man har råd =)

Yehaww, nu hoppas jag mina DR2 polare är inloggade och redo för zombiesmashing, smell ya later!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0