Frantic

Phew, denna dagen har gått i 120 hela dagen, först nu det börjar samla sig, eller vem skojar jag med? Jag måste läsa latin och en C-uppsats innan jag kan slappna av... Men en stund med en vacker kille i örat och lite daylies måste ju hinnas med, eller hur? : ) Läkarn gav iaf positiva besked till mami, så hon var glad och bjöd mig på kinamat som tack :) Hon bestämde sig även för att boka en SPA-kryssning och åka iväg med min moster. Rowligt ^^ "Fick" en pressie av min man idag förresten, det är ju alla hjärtans dag idag, men jag får den inte i händerna än på ett tag dock men ;)

Hämtade ut delarna till bilen från Volvo idag. Åh, vad jag ser fram emot att smälla på allt nu, vår?! Börjar bli lite grejer här hemma nu, haha!

På tal om ingenting så satt jag och pysslade ihop 2 nya headers idag, så jag ska se om de passar in :) Så nästa gång du kikar in, tryck f5 och se vad det blir för ngt som dyker upp :) Nu får jag ta tag i läxorna och ta en bit mat om en stund, så Ciao bellas!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0