Energy on a can

Har suttit och gjort färdigt PAM'en i afton, SKÖNT! Imorgon ska det skickas in, pang boom så var vi av med det :D Lättnad.com! Nu ska jag alldeles strax ta och borsta gaddarna och smörja in fejjan varefter jag kommer krypa till kojs och hoppas på att jag får sova. Har haft några dagar nu igen som det inte varit så bra på den fronten.

Då har man lirat en del Dead Rising och väntat ut tröttheten... Bra, nja...
Men det är i vilket fall ett sjuukt roligt och ballt spel :D Speciellt i sandbox mode, åhja! Jag funderar bara på hur många combovapen man kan bygga egentligen, varje sida jag googlat på säger olika... Min favvo är iaf Super Slicer som är ett Servbot huvud sammanbyggt med en gräsklippare :D Rockar fett!

Näe nu är det dags för sömn!



... t a i l l i g h t s ...
Pratar du bakom min rygg betyder det att jag är längre fram än dig
Kommenterar du mitt liv betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt
Har du tid att leta efter mina misstag betyder det att du är avundsjuk
...
Fortsätt du med detta, så lever jag livet under tiden, medan livet lever dig...


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Det låter inte helt fel, mycket fina bilar :D

Vi är sugna på en bmw m3 e92 eller en porsche turbo. Min kille vet inte riktigt vilken han vill ha än, hehe



Ska du hitta på nåt roligt i helgen?

Kram

2012-02-22 @ 22:59:35
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Hoppas du sovit gott :)

Här har John Blund glömt bort mig verkar det som helt och hållet :D Men snart helg så vad gör det :) Ska du hitta på nått i helgen kanske?

2012-02-23 @ 03:57:41
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Ja det är verkligen super jobbigt att få en balans i det hela när man sätter sån stor press på sig själv just med läxor och liknande. Sen då att man ska hinna med lägenheten och hunden ska ut. Man ska träffa vänner och släkt. Men jag önskar dig all lycka och i slut ändan kommer de vara värt de! (:

2012-02-23 @ 17:59:32
URL: http://dixiwonderland.com/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0