Caring and loving

Åh, sliten och dan. Tar inte hand om mig som jag borde. Men en ljusning är ju iaf att det börjar kännas vårigt, kan ju ha öppet fönstret i sovrummet på natten :P Ljusare dagar klagar jag heller inte på ;)

Sedan är snart projektarbetet klart, så där är en ljusning med. Tur att jag har så bra klasskamrater som ger mig motivation att göra färdigt denna utbildningen på ett bra sätt.

Sedan har jag börjat fundera på att köra hem min bil från vinterförvaringen snart så jag kan börja pyssla och greja med någonting som gör mig glad, som gör att jag kan tänka på något annat än skolan o.s.v. Har ju ändå en del grejer som skall på nu. Tror jag ska köpa på mig lite småsaker som behövs för detta. Såsom svart färg till grillen, diodlampor till blinkers, bakljus och instrumentering, mer bilvård från Meguiars (tror jag köper det på Elmia :)) Sedan får jag ta de sista grejerna till bromsarna :)

På tal om bilar, i helgen som var kom "lillebror" och hälsade på och tog oss med på en sväng i hans nya bil. WOW vilken bil! Han hade köpt sig en riktigt fet BMW 535, vilken utrustning... Jag blev totalkär! Så nu är jag inne i en BMW period för första gången i mitt liv. Har alltid hört och trott att de är så dyra, så man har aldrig kollat upp dem sådär. Men en sökning på den modellen jag var intresserad av avskräckte mig inte. Helförsäkrad för 14500 i året och skatten ligger på 3240 kronor per år och inköpspriset är ok. Försäkringen hinner nog gå ner något innan det blir aktuellt för mig att köpa ny bil men, ja lite smånöjd blev jag allt :) Dessutom har jag och H en god vän som kan en massa om BMW, så att man har någon att fråga om råd och tips!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0