A world of mass production

Nu har jag lyssnat färdigt på sista skivan i min Queen-box. Undebara musik, underbara man, underbart! Gud vad jag är glad att jag köpte den, bra musik om och när man har en trasig själ. Rösten och texterna ♥ Nu satte jag in hans soloalbum i spelaren. Härlig 80-talsmusik ^^ Håller på att koka en sen middag blir veggibitar i någon slags gryta med lyxpasta. Ska bli müsigt!

Sitter och funderar på hur jag ska göra med en grej... Välja ditt eller datt... Fan att man inte kunde trolla eller hade guldbyxor för en dag... Bilen eller jag, tufft val liksom >_<

Oooh, nu kom min favvislåt upp på skivan -> Mr Badguy ♥
Det betyder att det är dags att hoppa upp och dansa och sjunga med/laga mat ;P

xoxo /M a r i a h


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0