Yet another day

Igår kände jag mig bra, orkade till och med städa. Men med facit i hand kanske jag skulle tagit det lugnt. För imorse hade jag feber igen och kände mig lite yr. Så jag ringde och sade att jag är hemma en dag till. Tror jag behövde det, hade feber långt ut på dagen. Vaknade feberfri och någorlunda piggare 16:46. Fatta, sovit bort hela dagen... Men idag ska jag bara slappa så jag orkar vara tillbaka imorgon.

Petade ihop en av mina goda sallader och lyxade till det med att göra ett litet glas efterrätt av den goda yoghurten jag köpte igår :) Jättegott verkligen! Nu ska jag diska och ta en SPA kväll ;D


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0