What a day!

Phew!
Idag har jag varit kalastrött, haha! Men det gick ganska bra på praktiken idag trots allt, duktig chey! Jag trivs faktiskt rätt så bra där, jag har blivit bra bemött av de flesta och de månar om en : )
Annars har jag inte hunnit med så mycket idag, tack vare slöheten. Men jag fick iaf solat, tränat stax över en timme, ett riktigt gött pass! Hann även handla mat, köpte bl.a. litet sockerfri blåbärssoppa som man kan ta på kvällen när man är 'sugen' på något ^^

Nu sitter jag med ansiktsmask och smuttar på min proteindryck och slökikar på Ghost Whisperer. Har kycklingfileer i ugnen som jag ska ha som lunch på praktiken imon. Ska ha en påse kalorifria nudlar till det och ev. någon kall sås :) FAN! Kom just på att jag glömde köpa fat free mayo, kalkonkött och diskmedel
-.- Jag är fan redan dement, haha! ;D Det blir väl ut imorgon igen dårå!


S-u-u-c-k ;)



UPDATE: WTF!! Detta var mitt 1000:e inlägg här i min blogg. Fan vad fett :D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0