Thats me

Namn: Maria
Ålder: 27
Längd: 1.69
Sko-storlek: 37/38
Född: Bodö, Norge
Bor: Norr om Gbg
Gör just nu: Ser på Desperate Housewives och bloggar

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv:
Rolig, pålitlig, smart
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att säga nej, när jag väl blir förbannad så blir jag fan det också, dålig på att svara på sms...
Vad är du rädd för: Döden och djupt vatten
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, min intelligens och mina läppar
Det roligaste jobbet du haft/har: Demensboende
Har du körkort och egen bil: Jupp, har min älskade vagn <3
När tar du ditt körkort: Jag tog det för många år sedan ;) 
När grät du senast:
Umm, det var nog ett tag sedan
När skrattade du senast: När jag pratade med min fina man förut
Vem åkte du bil med sist: M och hennes systerdotter :)
Vem åt du mat med sist: Söndags med hjärtat
Vem sov du hos sist: Oj, det var ett tag sedan. Men det var hos missy ^^
Vem sov hos dig sist: Missy ^^
Vad var du rädd för när du var liten: Spöken och djupt vatten 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Vägarbetare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
För många för att räkna...
Värsta smärtan du råkat ut för: Bli sårad av någon man älskar...
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min fina H, min vovve, min fina bil och de riktiga vännerna man har
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Så himla mkt...
Har du någonsin sportat: Jag har ridit och tränar på gym
Någon du ser upp till: Min mamma och pappa <3
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, telefon, hörlurar, läppcerat och tuggummi.
Har du varit utomlands någon gång: Ja, massa gånger. Men som längst bort Madeira och Turkiet
Vilken plats var finast: Jag gillade Sardinien och Portugal och Dublin :D
Största stad/städer du varit i: Oj, Barcelona kanske? 
Har du någonsin tagit eller provat droger:
Nej, fyfan!
Rökt: Jag testade i 9:an
Snusat: Snusade ett år runt 2005
Druckit: Öh, vem har inte gjort det ;D
Har du piercing eller tatuering: Bara hål i öronen. Men funderar på en navelpiercing och en massa tattoos ;)

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask:
HUMOR! Generös, gammaldags och brunhårig :)
Finaste komplimang du fått: Oj, jadu H brukar vara generös med dem, men jag kommer ej ihåg ngt särskilt
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej, det tror jag inte...
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Mja, kanske jag tyckte det där och då...
Har du någonsin fejkat en orgasm: Nope, bara vedervärdigt!
Hur många sex-partners har du haft: Öh, det är min ensak
Storstad eller landet: Urk, gillar varken eller...
Hamburgare eller pizza: Kan inte välja!
Kött eller fisk: Beror på...
Hund eller katt: Hund!
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: McD - cheesburgare, Max - Grande Deluxe Umami
Vin eller Öl: Urk, inget av dem :S
Charter- eller skidsemester: Charter!
Sverige eller Utlandet: Utlandet, USA :D
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Inget av dem :S
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga killar är snyggast!
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Oooh, svårt...
Flyg eller tåg: Oj, flyg tror jag.
Bil eller buss: Bil

Kommentarer
Postat av: Missy

Lånar den... ^^

2012-04-12 @ 10:07:21
URL: http://ginga86.blogspot.com

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0