Relaxed

Apoteket: Avklarat
Gymmet: Avklarat
Lunclådor: Avklarat
Sängläge: På G

Idag körde jag lite kondition och ben, inte fullt en timme idag. Gott, men jag funderar på att ha vilodag imon. Får se hur jag känner då ^^ Har intagit min proteindrink, som förövrigt är fruktansvärt tasty! Körsbärssmak, yummie! Annars tenderar sådana till att smaka... Not so good... Men nu har jag hittat ngt fint, som dess är speciellt för tjejer :)

Köpte solkort idag med 600 spänn på :D Här ska solas och bli brun och fin :) Trött på vinterblekheten!
Men nu ska jag dra mig till sängs, måste vara utvilad till praktiken imon, skriv hela dagen!

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0