Laaaaate :S

Fan, hela dagen är försenad :S Fick inte tid att gå till gymmet idag... Måste ju gå 1-1½ timme efter mat tills man kan träna. Maten blev ju så för jävla sen, allvarligt, den där kycklingen blev ju aldrig färdig... Kan ju vara det att man kommer hem sent på dagarna iom praktiken... Så nu sitter jag här rastlös och fin, ingen träning idag =/ Så nu ska jag gå och lägga mig och ta och gå upp och träna imon innan praktiken istället, kanske ta igen dagens pass imon efter praktiken? Ja, då har jag iaf ingen kyckling att vänta på, för imon blir det rester :P


Annars så längtar jag till helgen. Förra helgen var underbar. Först fredagmys hos finaste Missy med världens goaste mat (som vanligt), snax & godis samt litet lyxglass. Till detta två härliga filmer: Beavis & Butthead do america samt en rackare jag längtat efter att se: Cross of Lorraine <3 Tack världens goaste tjej!

Lördagen kom en långväga barndomskompis på besök med nyheter om ett bröllop. Wow! Så vi blev bjudna på bröllop till sommaren. Coolt :D

Söndagen var bara allmänt slapp och go, sådär som är bra när man förbereder sig för ngt ^^


Så nästa helg blir det Elmia med hjärtat och goda vänner. Ska ble skoj, är ju en tradition för tûsan :D
Men nu som sagt, sängen nästa!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0