Dream land

Muahahaaa, har haft en slapp och härlig dag. Svängen på gymmet känns, träningsvärk... Men det är väl ett bra kvitto kanske ;) Ska strax stänga av datan, sitter bara och ögonshoppar lite. Vill ha ett par träningsbrallor till, men de jag vill ha är så förbannat dyra. Menar, köpte ju träningsgrejer igår för en jäkla massa pengar liksom. De jag har får duga lite till helt enkelt ;P

Imorgon är det back to reality, praktiken fortsätter... Hoppas dagen går sjukt fort, vill bara hem så jag kan köra ett pass på gymmet och få den glädjen och energin =)

Men nu ska jag spela gamegirl och sedan lägga mig och drömma om ngt vackert ;D
G'nite



komsikomsi ;D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0