Daisy Duke

God afton ^^
Blev erbjuden jobb på min praktik. Tydligen är jag omtyckt och de tycker att jag är väldigt duktig :) Sånt är alltid roligt att höra, men eftersom de var aningens sent ute hade jag redan ordnat annat. Kanske man kan få en chans senare?

Ja och semester har jag i år igen, som vanligt de sista åren får jag sen semester :) Gillar det bäst egentligen! Iofs ska inte H ta ut någon semester om jag förstod han rätt. Men vi pratade om att det kanske blir en weekend någonstans, typ Dublin, London, Köpenhamn, Frankfurt eller något liknande. Hade ju varit skoj med London dock :D Juicy Couture, Starbucks, KFC, Abercrombie, Hollister etc. etc ^^ Meeow!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Betalade mina räkningar, denna månaden var tuung! Men nu är det gjort :D Ska ut och tvätta/greja med bilen i helgen. Ska bli roligt! Imon kommer mina älskade gossar hem också <3 Nu ska jag lägga mig så att det fortare blir imorgon ;D

Bussåkram!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0