I <3 weekends

Nuere heeelg :D

Idag var en redigt seg skoldag, tur att man har roliga klasskamrater som gör att dagarna går fort och lätt! Tråkigast är nog arbetspsykologin, jag menar vi gör ju INGENTING... Jag fattar inte vitsen med att gå igenom en grej som kanske normalt skulle ta en lektion, nej det kan vi väl dra ut på sisådär 4 lektioner... Jag vet inte jag, men det känns som om man får lära sig ganska mycket själv och ta reda på det man själv vill veta ungefär.
Ja, det är väl lärande det med ;)

Nudå?!
Ja det lutar åt att det blir rester av tacofärsen = nachotallrik. Sedan sitter jag och ögonshoppar en massa just nu och sliter med ågren över vad man ska sålla bort eller ej. Hatar sånt, kan jag inte bara få allt jag vill ha eller :P Den där snygga hoodien i ljusgrå och rosa med smartaste fickan ever, eller de där 3-4 par linserna, eller mer hårgrejer, eller massa foton av Bogie, eller de där snygga brallorna, eller den där myströjan eller den där najsiga fetklockan... Gwah?!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV: Det gick jättebra! Snabbt och enkelt!



Åh, tacos! Gott gott!

2011-09-17 @ 14:42:47
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0