Hullo!

Nu har jag för första gången på ett bra tag shoppat på mig litet mer Bogie filmer <3 Det vart Knock on any door, call it murder samt dead reckoning. Så nu har jag "bara" 42 stycken kvar tills jag har alla :) Men det verkar som 3 är veeeeerkligen, VERKLIGEN omöjliga att få tag på då de varken släppts på VHS eller DVD... Tänk om det är så hemskt att de är förstörda och aldrig kommer gå att få tag på?! Vet ni en hemsk fakta: Hälften av alla filmer gjorda före 1950 är borta för alltid (!!!) Och dessa tre är gjorda i början på 30-talet :'(

HEMSKA TANKE!

Sitter iaf och gör omsök och ser priser och uppdaterar min lista. Kul att se hur samlingen ökar!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0