Fairytale pudding? ;)

Jag har kokat sagogrynspudding för första gången. Ja, jag har inte kokat det helt själv innan ^^ Ska bli intressant att smaka sedan när det kallnat. Kokade även saftsås till också. Passar bra som paus i latinglosorna va? ;) Annars gör jag inte så mycket väsen av mig denna dag. En fruktansvärd mensvärk/huvudvärk och litet annat bös gör att jag inte känner mig riktigt som en människa denna idag. Inget roligt i posten när jag kom hem heller -.-
Jappjapp, får väl hoppas på post imon då!

Nu ska jag kika på femman, misslyckade plastikoperationer. Hörs imon!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad är en sagogrynspuddig????

2011-09-21 @ 13:39:28
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0