She sells seashells

Hejsan hoppsan!
Idag var det sovmorgon igen, gillar när lärare är sjuka ;) Nej, skämt åsido! Men det går inte komma undan ifrån att det är gott att sova ;) Idag har jag inte gjort så värst mycket mer än varit på högskolan på en liten information och sedan har jag lagat mat, slösurfat varvat med disk och tjöt i telefonen ^^ Ska plocka litet innan mina killar kommer hem. Sedan avslutar jag dagen med den sista psykologiuppgiften och litet kik på det som ska vara på dataprovet imorgon. Är litet smånervös sådär...

Annars sitter jag på bästaste skosidan och kikar på vackra ting =) Som dessa exempel->

Mystofflor att ha inomhus: Tommy Hilfiger eller snygga Hunter stövlar till regn och rusk :)


Eller ett par klassiska pjucks att skrota runt i :)



Donnez moi?!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0