Mentis fracta?

Kantstött och dan...
Jag har kortvariga stunder av lycka innan mörkret faller på igen. Fruktansvärt jobbigt och ledsamt. Har aldrig känt och haft det såhär förut, har det varit något så har det inte varit så långdraget. Jag är ju för fasen en glad skit...

Ganbare! Tänk så, okej!!

Så i mitt olycksrus igår tröstshoppade jag ett par till UGGS och en skön hoodie från Rütme :)
Ja, jag vet, kortvarig lösning av problemet ;P Sitter och glor på pälsvästar med, vill så gärna ha en att mysa i. De är ju inte såå ruskigt dyra heller. Åh, snyggt till ett par grymma miss sixty och uggs/heels... Vi får se på saken, får väl ha något till nyår ;) Då blir det en liten tripp ;D Något att se fram emot!

Vad sägs?




Kärlek på allihop, men det går inte säger plånboken ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0