Little Saturday

Idag är de lillelördag ^^ Detta firas med plocksallad från Hemköp som serveras med Vitamin Water Ignite och till efterrätt några Milka praliner ;) Fick även hämtat ut mina underbara Uggs idag <3 Nästa år ska jag ha ett par chesnutfärgade modell litet högre skaft. Älskar dessa skor, de kommer att följa med mig varje vinter. De finns inget varmare och mysigare ^^ Sitter och pratar med min man och smaskar sallad, mysigt! Efterrätten var smaskig med ;) Nu är jag mätt och belåten och funderar på om man skulle dra igång en av de nya Bogiefilmerna och slappa en stund innan alla måsten... Ja, så får det bli :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0