Miles and miles...

Hejsan hoppsan!

Jag gick upp redan strax efter 7 imorse. Skulle skölja ur inpackningen som suttit i över natten. Skojar inte när jag säger att håret var mjukt som babyhår. Mitt hår brukar vara ganska trassligt annars, har tyvärr lockigt och tunt hår... På detta är jag ju blonderad/blekt vilket gör sitt till att håret gärna trasslar sig. Men har börjat med inpackningar 1-2 gånger i veckan numera, så får vi se om det gör gott för håret. Varför uppe så tidigt kan man fråga sig? Jo, det var ombesiktning på lyxkärran idag. Den fick ju nedslag på spindelleden och styrleden på höger sida, men det var bytt och nytt så vi var klara på 5 minuter. Besiktningskillen var imponerad över skicket på bilen över lag med tanke på miltal och ålder :) Ja, hos oss kör vi inte med vilken skit som helst tänkte jag för mig själv och smålog ^^

När jag ändå var ute och rullade passade jag på att småhandla inför partykväll hos missy. Jag hade bestämt mig för att testa Kebabdrömmar som är ett av bidragen i mysmatchen. Så jag svängde först in på Willys... Där fanns självklart bara äckliga salt/vinäger verren kvar :S Men däremot hittade jag "knark cola" i vaniljsmak, så det fick jag ju köpa. De kostar ju ynka 5.90 burken liksom :) Sedan fortsatte letandet av kebabchipsen på ICA MAXI och Coop Forum... MAXI hade inte en enda sort (!!) och Coop hade kvar, ja vilken sort tror ni? VINÄGER :S :S Eftersom jag ändå skulle in i stan för att handla på systemet så drog jag in på ICA Kvantum, där hade de inte en enda sort heller... Så jag promenerade till Hemköp centrum, de hade en sort, gissa vilken liksom... VINÄGER! Nu var jag skitless på letandet och stegade istället in på systemet för att handla vuxenläsk (Bacardi breezer/Smirnoff ice) Körde hemåt, men bestämde mig ändå för att sticka in näsan på Hemköp utanför stan. Vilket först verkade som en besvikelse igen, bara VINÄGER! Åh, salta pinnar vad FINT DET BLIR! Men när jag går till kassan har de ställt ut en pall där med kebabbaschipsen. Wooah, jag slet åt mig en påse och kastade iväg salta pinnarna...


B.blogg = b'iga bilder :D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0