Jailhouse rock

Hejsan hoppsan nu är det HEELG :D
Jag har verkligen kämpat mig igenom denna veckan, haft mycket huvudvärk och tänkt mycket fult och förbannat både det ena och det andra... Men nu är det helg, några dagars ledighet och slappande. Imorrn är det ju Halloweenparteey! Ska bli kul, hoppas vi stöter på en viss människa, hade varit litet småskoj :P

Idag är det dock fredag, kom hem så sent att jag inte hann hämta ut mina paket idag. Så det får bli imon. Då ska det även handlas ingredienser till mat och snax till sprit & dyl och så ska jag göra en surmix att blanda groggar på. Måste även dammsuga imon och sitta med en hårinpackning. Sedan får jag ju fikagäster med ^^

Visade ju inte upp min shopping sedan igår så jag ska trolla fram en bild eller två ;)


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0