Heey good lookin, whatcha got cooking?

Idag fick vi tillbaka engelskatentan, jag hade 2 fel från VG. Litet surt, men får jag bara VG på nästa så är det ju ingen fara. Även om man blir litet sur att det bara diffade på så litet :P
Annars är jag i princip mer död än levande, ska gå och lägga mig efter jag skrivit detta inlägg :P Jag har haft/ska ha tentor/större läxförhör VARJE dag denna veckan... Wohoo!

Min bil är fortfarande inte färdig på rekonden, det har ju gått en vecka nu för jösses... Och den står inte utanför heller, så jag ska kika inom imon och höra hur det går med den så att jag kan köra den till vinterförvaringen. Bilen har gått i pension från svenskt vinterlag sedan den kom i min ägo. Satsat mycket pengar på den (fast det är bara ett spott i havet) och ska ha den iordning till nästan lika fin som när den den kom ut från linan 1998 :D Är på god väg iaf!

Litet sugen på en till sommarbil, får se när jag börjar jobba. Vill ha en S60R jag, en egen racerbil :P Sedan får jag väl ha en gammal Volvo 760 eller en 740 som vinterpulka och börna och sladda med ;D Saknar min gamla 940 som jag hade vintern/våren -10. Vilken goo bil att sladda/åka på ställ med! Man lär sig otroooligt mycket på att köra runt och leka/busa i snön med bakhjulsdrivet ;)

Dessa bilar, de kostar mest en massa pengar, men gud vad det är VÄRT det i slutändan <3
Nu ska jag bara tillåta mig att somna till fin musik =)




Den du ;D Älska 40-50-talet <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0