Hard rain

Hej, jag är hemma igen!
Men vilken helg jag har haft sedan, känns tungt att åka hem och börja en ny skolvecka -.-
Hur ska man kunna berätta och få ner i ord hur underbar helgen varit liksom? Svårt!

Jag  kom till missy på lördagen runt 3-draget. Vi var ganska synkade i klädseln idag och jag blev kär i hennes Uggs modell Cardy. Hon lagade (som vanligt) smaskig mat och idag var det baconlindad kyckling i ugn med kokosmjölk/lök etc serverat med pasta. Den tösabiten kan verkligen laga mat! MUMS! Till maten såg vi på the amazing dr Clitterhouse med Bogie och G.Robinson. Sedan ansluter sig en till goding till vårat gäng och nedräkningen till att få gå och lyssna på Jack Vreeswijk <3

WOW!
Jag var som i trans under hela föreställningen. Jag menar... Hur lik var han inte far sin, både utseendemässigt och röstmässigt och rörelsemässigt... Men med massa egna kvaliteer och en underbar stämma... Ja, jag ryser bara jag tänker på hur jäkla bra föreställningen var, 10/10! Det bästa var ju ändå när det var slut, missys mamma som är väldigt framåt fixade så vi skulle få våra biljetter signerade :'D Jag stod och skakade medan jag väntade på att han skulle komma ut :P När han väl kom ut så dog jag nästan litet... Han var så himla söt och trevlig. Vi hade ingen penna till signeringen, men det gick han och hämtade. Det var sagt som så att jag fyllde år, och detta var ju en födelsedagspresent från missy. Så jag fick en varm och trevlig kram xD och ett grattis på födelsedagen Maria skrivet så fint på biljetten. GWAH! Jag grät när vi gick därifrån och var skakis en bra stund :P

Hemma hos missy chillade vi och funderade på hur kvällen skulle fortsätta. Blev en trevlig lösning, för vi mötte upp ett sjuhelsickes trevligt gäng och det vart hemmagfest hos dem med massa goda drinkar, skithög musik, chill, tjöt och spex/dans :'D SÅ JÄKLA KUL! Så när vi traskade hem runt typ halv 4, 4 på morgonen så hade vi ont i halsen och kände oss lagom trötta ;)

Idag söndag var det bara lätt bakfyllemys med film/tv, sallad, vitamin water och inte så mycket mer. Hade en sådär lagom/goo bakfylla, sådär så att man kände sig nöjd :) Det var tråkigt att lämna missy, men vi syns snart igen =) Tusen tack princess för en rejält minnesvärd helg fylld av trevligheter.

Nu ska jag dra i mig litet kvällsmat, sedan blir det disk, dusch + glosor (engelskatenta imon :S)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Miss Purdy

Tack själv finaste! En helg att minnas. <3

2011-10-10 @ 13:20:44

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0