Exams

Phew, idag var det tenta nummer 2. Denna gång i protokollskrivning, kallelse och dagordning. Jag vet inte om det gick bra, får se. Gjorde alla uppgifter i varje fall. Sedan startade vi upp kursen metodik imorse, men min hjärna var nog inte upplagd för det efter en dålig nattsömn. Men det är ju en bra hjälp när vi ska skriva vårat examensarbete. Annars är det nog för en gång skull ganska soft, ska sätta mig med veckans latinglosor sedan och tragla litet. Men först ska jag försöka få tag på min handledare till praktiken, det är ju lättare sagt än gjort :S  Har ringt i strax över en timme nu, långa fikapauser? Nehee, tandläkaren... Jaja, får väl ringa imon då -,-

Då får det bli matlagning! Kycklinggryta med chalottenlök, senap etc serverat med ris. Blir gott för en knorrig mage :D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0