A little tired ^^

Hej allesammans ^^ Idag är vi litet trötta här, den enda som är pigg (som vanligt) är Sniff den galna hunden ;-) Det enda vettiga jag företagit mig hittills är att jag promenerade till affären förut och hämtade ut mitt paket innehållande Tigi Spoil Me och min DKNY Pure parfym, passade även på att handla 2 ätmogna avocados så vi kan göra lyxig räkröra senare/imon :) Mumma! Ska snart ringa killen som har vinterförvaringen av min bil, så ska vi åka ut och betala pengarna så att allt är klart när han kommer ut från rekonden :) Annars blir det lugnt idag, bara gott att vara hemma och mysa med mina killar <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0