Funny Bunny

Lånade listan från denna tjejen :)

FAVORIT-KLÄDER
Skor: Mina UGGS 
Sneakers: Bruna skinn Converse
Jeans: Fornarina, Miss Sixty, Replay och Rock & Republic 
Tröja: Min äppelgröna Adidas WCT och min blå ulltröja från H&M
Underkläder: Hipsters, gärna i spets ^^

FAVORIT-ACCESSOARER

Väska: Min Vuitton ♥
Plånbok: Min Chanel och min Mario plånka
Solglasögon: Mina glasses från Sweet
Klocka: Min Jet Set San Remo och mina D&G klockor

FAVORIT-TEKNIK

Tv: H's LCD i sovrummet
Stereo: H's som vi har i vardagsrummet
Mobiltelefon: Iphone, snart en 4S! :D 
Dator: Kan bara inte med att nämna den jag har, men jag återkommer när vi köpt en Apple ;D
Kamera: Mobilens :P

BADRUMSFAVORITER
Tandkräm: Crest
Tvål: Dove
Hårprodukt: Tigi Camera Ready, Tigi After Party, Tigi S-Factor Seriously Straight
Parfym: Cacharel Amor Amor, Britney Spears Midnight Fantasy, DKNY Pure
Hudkräm: Dermalogica
Schampo: Matrix So Silver, Loreal Professionnel 
Balsam: Loreal Professionnel Shine Blonde och Shine Curl
Medicin: Min allergimedicin
Huvudvärkstablett: Ibumentin + Alvedon

MAT- OCH DRYCKFAVORITER
Mineralvatten: ALDRIG I LIVET :S
Öl: Beskt och äckligt!
Vin: Hughh :S
Bröd: Tortillawraps har jag som bröd just nu =P
Choklad: Lindt Creme Brulee eller ngt med nougat/marsipan
Glass: SIA Kladdkaka :'D

DET HAR JAG HEMMA
Säng: Min 180 säng <3
Lakan: Helst mörka
Kaffemaskin: Kaffe = helvettesdryck
Kylskåp: Ja?
Porslin: IKEA (Påminner om Höganäs)

FÄRDMEDEL
Bil: Min bil, men fick jag välja ngt annat -> Aston Martin Vanquish eller Maserati ♥
Flygbolag: KLM!
Taxibolag: Åker typ taxi vart 5:e år ;D
Cykel: Min coola röda Kronan ;)

ÖVRIGA FAVORITER
Frisörsalong: My secret ;)
Bank: Swedbank!
Bensinstation: JET
Gym: Tränar på Sportlife

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0