Sick listed

Vaknade imorse och såg ut som ett vrak... Hade fått en liten allergisk reaktion och var inte upplagd för en heldag på det där stället...

Så jag bäddade ner mig och kollade på Sex and the City 2 <3 (Jaaa, jag är efter ;))
Jag älskade den! Jag som alltid önskade att Carrie och Aidan skulle bli ett par älskade ju tanken på att han skulle vara med i filmen... Så när han väl dyker upp... Ohlalaaah! För att inte tala om middagen och de orden han yttrade och det som kom efteråt. Klick, kluck!


Some things are hard to forget...


Jag måste köpa boxen någon gång :)
Nu lutar det åt NeverEnding Story II =) Idag är det relaxation hela dagen!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0