Midnight runner

Idag är det lördag hela dagen ;)
Hur skönt var det inte med sovmorgon idag? Gick upp vid halv 11 och gick ut en sväng med vovven =) Litet frukost/brunch på det så var denna dagen startad. Vi planerade helgens mat och tog med mami ut och handlade och Sniff fick nu passa på att testa sina nya hundskor för första gången utomhus. HAHA, vad han sprang! Nu märkte vi ju ganska snabbt att han nog vantrivts ganska gött det sista, för såhär har han inte sprungit sedan i sensomras ;) Bra att de blev omtyckta!

Så idag lagade vi mat med mamma som annars är så mycket ensam nu när pappa är borta. Önskar att jag hade mer tid och vara med och hjälpa henne med olika saker... Men tiden räcker inte till som jag vill och jag vet att jag kommer att ångra mig en vacker dag om det inte blir ändring på det...
Iallefall så blev det gratäng och till efterrätt varma äpplen i ugnen med vaniljsås :) Rena rama söndagsmiddagen på en lördag =P

Nu chillas det redigt och senare ska vi ut och tvätta bilen <3
Så nu ska jag halvsova med litet musik och bli klappad på ;D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0