Videogameloverz

Nu ska här listas favvospel, sådeså ;)




Chrono Trigger
Ett underbart spel som bara går att älska. Underbar musik, grafiken är underbar. Storyn är likaså. En av juvelerna i min tv-spelssamling!



Harvest Moon SNES
Det var typ här det började för mig! Underbar spelserie som handlar om att driva en bondgård med allt vad det innebär. Söta spel som man verkligen fastnar med! Jag har tyvärr inte detta spel själv, annat än på japanska. Men en dag ska det bli mitt ^^



Zelda Majoras Mask
Detta är det bästa spelet i Zelda serien enligt mig! Det går inte att beskriva, måste spelas med öppna ögon. Musiken är underbar och grafiken är skön. Det enda är att spelet är litet kort, det tar slut för fort! Det blir väl så när man tycker om något ;)



Zelda Links Awakening
Detta fick jag i julklapp av min pappa samma år som det släpptes. Behöver jag berätta vad jag pysslade med hela julen? ;D Jag älskade spelet och jag och min mamma satt och klurade och hade så skoj med detta spel. Söt handling, musik samt att det är klurigt och roligt!



E.V.O. Search for Eden
Underbart, underbart spel. Detta är nog mitt favoritspel by far! Har bara en sak att säga, SPELA DET! ;D



Banjo Tooie
Sjuukt roligt spel! Vill du skratta och ha roligt och kanske köra litet minispel? Färglatt, mycket humor och klurigheter! En av de bästa spelen på N64 :D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har tyvärr inte testat på dessa spel, man kanske ska söka upp dem....

2011-05-26 @ 12:29:40
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0