Practice make perfect...

Haii!

Idag är det tvättdag för min del, så jag slutade tidigare så att jag skulle hinna hem innan tvättiden var slut. Att åka med bussen tar mer eller mindre halva dagen jue ;)

Så tvätt, matlagning och uppätning står närmast på tapeten.
Sedan ska jag ta hojen till mataffärn och köpa en Ben & Jerryglass som jag ska lyxa med framför en Bogiefilm :D Gott! Får inte lägga mig för sent bara... Ska upp strax före 05.00 -.-

Annars har det inte hänt så mkt idag, hade på mig mitt nya fynd från gårdagen samt att jag testade mitt nya shampo som var så jäkla bra! Hårbotten kändes ren och inte så kliig som den brukar. Jag har får sluta med Tigi's shampo för att de inte är tillräckligt återfuktande samt att jag fått eksem i hårbotten av det :/ Så nu kör jag på Paul Mitchell, Matrix samt Loreal Professionel. Skitnöjd! Ska prova litet mer olika salongsmärken, så att jag inte kör fast på en sort när det finns något som kanske är bättre ^^

Nu har jag inte tid och sitta här och knappra mer, vi hörs väl en annan gång ;D

Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Ja på GAME ;D;D

2011-05-12 @ 17:14:48
URL: http://pinknation.se
Postat av: Cecilia

Att använda ett bra schampoo är viktigt! Hår och hårbotten mår bra av ett bra schampoo!

2011-05-12 @ 17:29:30
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha ja vargön är fett lugnt! nästan fööör lugnt ;) men det är mysigt :D

2011-05-15 @ 13:24:35
URL: http://dreeea.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0