Laughing machine

Idag har jag skrattat, jösses vad jag skrattade :'D En av läkarna som är på det planet jag praktiserar är helskön och trevlig! Gillas skarpt! Det är ju bara 2 dagar kvar på mottagningen nu, vemodigt som tusan! Jaja, någon gång kanske man stöter på alla goingar igen ^^

Annars är det kväll och snart läggdags för en trött själ ;) Brukar ju gå och lägga mig senast 22, ska upp vid 5-tiden imon så det gäller att få sina timmar så man orkar med att skriva/lyssna/lära såpass många timmar :)

Ska ringa miss C nu och så får hon natta mig åså!
Hörs en annan dá!

<3

Kommentarer
Postat av: Parro

Var så lite så! Jaså, har du problem med dina fotleder? Ja då är de nog inget för dig för de känns verkligen att gå i dom :P



Jag förstår hur du tänker och när jag kom till zumban så gick det förbi smala efter smala tjejer som skulle in till lokalen och det kändes ju sådär kul MEN ärligt, när man tittade runt sig så var det riktigt många mulliga och tjocka också..och man kommer ju dit av en anledning ;)



Joo, de är ju en jäkla massa mer fördelar med en nakenhund är med en långhårig best :P De vet jag när vi hade hund, hennes hår var ju jätte kort..de var ju lite smidigare men de satte ju sig ändå riktigt på kläderna eftersom att det var strävt hår :S Ja, jag håller med..tänker folk naken hund tänker dom kinesisk tyvärr och dom är inte vackra!



Jaha, vilken tur! :D Men då var han rätt dyr va för att inte finnas så många i Sverige? :)

Kram

2011-05-19 @ 00:00:29
URL: http://thepword.blogg.se/
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv: YAY! :D

Hm .. minns inte om jag såg någon rosa nunchuck :/

2011-05-19 @ 06:52:04
URL: http://pinknation.se
Postat av: Cecilia

SV: Bild på bågarna kommer nog lite längre fram när glasögonen är klara.



USCH! Vilken tidig morgon!

2011-05-19 @ 13:57:45
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0