Cleaning lady

Nu är jag hemkommen efter en supertrevlig och lärorik dag! Fick en inblick i de nya kommande programmena, kändes väldigt roligt att få ha varit med och sett hur det ska bli redan nu :) Men med att denna dagen är gjord innebär det också att morgondagen är den sista :( Jag som det sista kommit så bra in i saker och lärt känna så mycket gott och trevligt folk... Åh vad jag kommer sakna vissa! Enhetschefen tog tag i mig idag och gav mig en massa ros och beröm från de olika jag varit hos och sade att det var synd att de inte haffade mig tidigare inför sommaren. Kändes så roligt att man gjort ett så gott intryck!

Men nu är jag iaf hemma och skall diska, dammsuga och laga mat. Funderar som skam på vad jag ska ta med och bjuda på imorgon >_< Ska man vara überseriös och baka något själv? Ska man köpa en såndär halvfärdig Ekströms paj som man gräddar själv och vispa vaniljgrädde till? Ska man bara köpa chokladaskar och skriva ett litet kort... Jag står rådlös  och frågande...

Nej, disken och maten gör väl tyvärr inte sig själv har jag hört!
;D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ibland önskar man riktigt att mat och disk kan göra sig själv! Vad glad man hade blivit då!

2011-05-22 @ 12:52:38
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0