Hi laddies, so sorry!

Åh, jag har verkligan haft mycket med skolan/skolgrejer de sista dagarna, är helt slut men färdig med allt. Ni kan fatta att det känns skönt! Så idag har jag en litet lyxigare dag, jag kör på ett Bogie marathon till det ska jag slänga i några chili cheese i fritösen, ska det lyxas så ska det ;D Har ju redan startat med filmen they drive by night, men nu vet jag inte vilken jag ska se nu...
Humm, får se ^^

Annars då?

Förutom att jag är trött som en gnu, så är det bara fint! Ska lägga mig tidigt idag så jag får sova ut i natt i alle fall! Sitter och drömmer om ett par nya converse medan jag väntar på att fritösen ska bli varm. Gah! Jag behöver ju inte ett par nya skor, men jag menar se på dem ;) Ja, ja drömma får man väl alltid göra! :P


Magen knorrar, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Äntligen klar med läxorna! Skönt! Då kan man bara slappa och ta de lugnt!

2011-03-02 @ 18:40:18
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0