Hectic!

Ughh, jag har en del framför mig i skolan nu...
Jag får väl snällt erkänna att det stressar mig ganska mycket, men jag försöker putta undan det hela tiden >_<
Imorgon har jag två saker som ska läsas på tills på onsdag, huvva!
Idag har jag inte mått sådär, fördömda trötthet som pajar dagarna. Får snart sagt uppsöka läkare för denna abnormala trötthet...

Mycket på G, snart ska bilen ut och sedan i slutet av april händer det något som mitt hjärta längtar efter <3 Sedan ska jag ut på praktik fram till sommaren och sedan är det en period av sommarjobb innan jag och min andra hälft åker på semester. Massa gott att se fram emot helt enkelt ^^

Nu är det strax natt, ska upp imon ;)
Nightynight!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men nu är det ju helg, så då får du sova mycket och samla upp krafterna!

2011-04-01 @ 14:01:51
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: ja, hagaparken e asgött :D vi går i ett av dom höga husen, om det va dom du menade? :) i samma hus som kriminalvården har sina kontor! haha det gamla psyksjukhuset ;) vi har snackat flera gånger om hur läskig skolan måste va på natten, i och med att det har vart ett psyksjukhus... hahaha :D

2011-04-07 @ 17:38:55
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad är det ditt hjärta längtar efter?



Åh, semester, vad skönt!

2011-04-07 @ 21:08:08

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0