Tired as hell!



Nyss hemkommen från en nattlig arbetshelg -.-
Är jag inte otrooligt snygg och fräsch? ;)
Just nu känner jag mig litet sådan, är inte van vid att jobba natt och ställa om dygnet helt och hållet. Kan säga att det sliter på en mer än vad man tror... 8 arbetsnätter kvar, sedan ska jag och min man på semester :D
Kämpa på!

Min söta man hade lämnat en grekisk sallad och en vitamin water till mig med orden, du äter ju inte på jobbet under natten, så jag får se till att ordna något till dig. Fina pojken min <3
Så nu när den är uppäten och jag känner att ögonlocken hänger så blir det nu sängläge...

Hörs senare!
HuGz


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0