Nursing auxiliary

Ohlalaa ;D

Nu har tamejtusan sommaren kommit! Jag hade nog en litet väl stor solfest igår, för nu har jag bränt mig på nedre delen av axeln på vänster arm och höger vad... Vaddå mongo x'D 

Annars?
Sommarlov, en massa nyshoppade kläder, snart resedags och skatteåterbäring, jobb i en månad och sedan träder "riktiga" semestern in =D Låt säga att jag längtar som fan! På tal om skatteåterbäringen så ska jag greja iordning på bilen för de pengarna, diodlampor till bakljusen, dioder till instrumenteringen och eventuellt beställa flong nya instegslister att smälla på när jag lackat om bilen ^^ Sedan stundar underredesbehandling och Ditec lackkonservering. Till hösten innan han åker in på vinterförvaring tänkte jag byta alltallt med bromsarna. Till våren när han åker ut tänkte jag se om jag inte kunde heltona rutorna, på med nya nittontummarna, sänka han litet till och smälla på xenonljus :D Och efter jag jobbat litet nästa år så blir det omlack ^^ Längtar! Det var som en god vän sade, din bil är din ögonsten, ohja! <3

Åååh!
Jag vill ut i solen idag trots alla konstiga solskador...
Vad sägs om en långärmad tröja och en övertäckning av min högra vad? ;D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0