Yo, yo ^^

Jag lever allt ;)
Jag har bara varit en liten sömntuta/arbetsmyra. Men idag och imon är jag ledig, fatta vad skönt att bara få vara?! Så idag har jag tagit tag i tvättberget och håller på att rensa ur garderober och skåp, en massa gammal skit som ska kastas för att ge plats åt det jag faktiskt vill ha... Ett eftersatt arbete som inte är så skoj, så jag har en liten paus nu ;P

Sitter och kikar på Lexington badlakan, gött sugen på att få enhetlighet där. Har redan ordnat handdukarna, alla är mörkgråa Polo Sport, dyra, men vilken kvalité sedan! Men det skulle kosta mig nästan 6000 för att få så många badlakan, så jag tror det får vänta litet... Har ju ändå bilen som ska pysslas om och sedan är det inte så fagert att gå på CSN ;) Så det får vänta tills jag börjar jobba igen!

Annars händer det inte så mycket alls... Har fått hem majoriteten av de grejer jag beställt. Imorgon borde min Ziperall och linserna samt sminket komma :D Och då har jag fått hem alla de grejer jag beställt! Då är jag semesterredo! Sedan när jag fått nästa lön ska jag beställa lítet Davve & Golle mysgrejer :D

Nu taggar jag för arbetshelg och 3 arbetspass, sedan är mitt sommarvik. slut... Fatta vad fort tiden gått, helt amazing! Men jag har ju jobbat med världens goaste människa, så det har ju hjälpt =)


Hujedamig, nu har jag allt suttit bort en stund :P


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0