I dreamt about you...

Strax innan jag vaknade drömde jag om min stora förälskelse i högstadiet, en av de sötaste/roligaste människor jag känt. Om David <3 Jag beundrade honom så oerhört och vi umgicks som ler och långhalm i skolan...
Jag undrar vart det blev av honom... Jag har inte sett/hört något från/om han och inget finns på webben så långt ögat kan nå... Det sista han skrev till mig var att: Om vi tappar kontakten ska du ringa mig på min födelsedag 2015. Jag läste och frågade om hur jag skulle kunna hitta honom då... Då skrattade han och sade: Du får väl ringa nån, som vet någon som vet något...

Miss ya freind <3


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0