Munch, munch ^^,

Jag sitter och mumsar på Center nougat. Dumt men gott :P
Glömde ju min fina lilla lunchlåda hemma idag, så det var en matt skoldag idag... Typiskt mig, haha! Alltid flera bollar i luften vilket resulterar i att jag glömmer något i slutändan.
Men det gick finemang på journalskrivningen trots hunger och så och latinet var ok det med. Missade ett ord för att jag blandade ihop 2 ord, klantigt! Vi kör på som vanligt nästa vecka i latinet då ;)

Efter lektionen skulle vi ha betygsdiskussion för Lojsan, fick reda på att jag hade liten felmarginal och hade skrivit väldigt mycket dokument :D Roligt att höra att det gått bra för mig, ger mer glöd så nu ska jag fortsätta i samma stil så!

Wawaawiwaa ^^,

Annars så har det inte hänt mycket sedan jag kom hem. (Glammigt va ;)) Lagade mat, hämtade ett paket, hängde in tvätt och nu sitter jag i vanlig ordning fast med trynet i datorn och slösurfar, kikar på bloggar etc.
Borde ta tag i förrådsstädandet kanske?


PeaceOut

Kommentarer
Postat av: MARTY SVARAR:

tack :)



uppfödaren satte tejpen i öronen på honom när vi hämtade honom. funktionen är ju att ge öronen stabilitet i förebyggande syfte så att de inte ska sloka vilket inte ingår i rasstandarden..

jag tror det är sån plåstertejp man kan köpa på apoteket. det skulle sitta i 3 dagar och det blev fina stående öron som slutresultat :)

2011-01-20 @ 11:03:28
URL: http://bedrocks.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0